زينب خانمزينب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

زينب لپ كشاني

چه لواشكي!

1391/10/24 2:57
نویسنده : مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

چه لواشكي مي خورم من!

يعني مي دونين چيه من عاسق لواشكم. باور كنيد راست ميگم. تازه اون هم از نوع ترش!

خدا به داد مامانم برسه وقتي من لواشك ميخورم. يعني كلا بايد خدا به داد مامانم برسه وقتي من خودم بدون كمك ديگران خوراكي مي خورمنیشخند

ولي شما بايد بدونيد من مامانم رو خيلي دوست دارم. هر وقت مامانم ازم ميپرسه زينب خانم، مامانو چند تا دوست داري؟ مي‌گم: ده (10)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا
24 دی 91 13:33
سلام زینب جونی.خوبی خاله؟ همچین لواشک میخوری خاله دلش آب شد که.منم میخوام خب .نوش جونت
مامان آرین
24 دی 91 14:26
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم به ما سرزدین وباکمال افتخارشما نیز لینک دوستان خوب آرین شدین.ماهم حلول ماه ربیع الاول رو به شما وزینب نازنین تبریک میگیم قربوووووون اون لواشک خوردنت برم من خوشگل نازنینم زینب خانم گل.
عاشق علي
28 دی 91 14:01
سلام منم شما رو لينك كردم. ماشاالله چه دختر نازي. چه اسم قشنگي. فقط لواشك هاي طبيعي بهش بده. اين لواشكها معلوم نيست توش چيه واقعا. بعضياش كه فقط نمك دارن به جاي اينكه ترش باشن. خدا حفظش كنه.
مامان آرین
1 بهمن 91 0:32
سلام .مامان زینب جون کم پیدایین؟از زینب جون بازم عکس ومطلب بذارین.دلمون تنگ شده