زينب خانمزينب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زينب لپ كشاني

عيد غدير خم مبارك

1391/8/12 15:50
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست هاي من

هزاران كاخ در عالم،

هزاران قصر مستحكم،

جواهرهاي دنيايي،

هزاران ثروت و درهم،

هزاران تن، هزاران سر، هزاران روح در پيكر،

هزاران دست، هزاران چشم، هزاران زلف چون عنبر،

قسم بر آيه ي اطهر، قسم بر سوره‌ي كوثر،

كه اينهايي كه من گفتم،

نمي ارزد به يك موي اميرالمؤمنين حيدر(عليه‌السلام)

عيد غدير خم، عيد الله اكبر، عيد ويژه ي شيعيان بر شما مبارك

 

اين هم يه عكس تقديم به شما

به همراه يك بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:25
سلام عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ... www.studio-sky.com بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی" یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم
آوا مامان رادین
17 آبان 91 9:10
ممنون که به ما سر زدین. دعای شما به دلم نشست و حس خاصی را برایم تداعی کرد. امید که دعای شما عزیز مهربان در حق پدرم اثرگذار باشد. باز هم ممنون من لینک میکنم با اجازه
بابای ملیسا
21 آبان 91 20:51
سلام . وبلاگ قشنگی دارید ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . وبلاگ ملیسا به روز شد . لطفا تشریف بیارید . راستی نظر یادتون نره